Aktuelno
Uz poverenje 2 miliona kupaca na globalnom tržištu
2-milioniti Chery automobil je sišao sa proizvodne trake
15.04.2010.
26. Marta, Wuhu, Anhui Kina, Chery je održao veliku ceremoniju kako bi proslavio svoj 2-milioniti automobil, naglašavajući da uz podršku i poverenje 2 miliona kupaca širom sveta kao razvojnog poleta, Chery je došao do više faze razvoja poboljšavajući proizvodni asortiman i kvalitet kao i jačajući svoj brend.
Pre Chery kompanije postojale su samo četiri preduzeća koja su dostigla nivo od 2 miliona putničkih vozila na kineskom tržištu, Šangaj Volkswagen (Jun 2002), Faw-Volkswagen (Juli 2007), Šangaj GM (Februar 2008) i Guangzhou Honda (Mart 2010).
Od prvog automobila koji je izašao u decembru 1999. god. do 1-milionitog u avgustu 2007. god. i do 2-milionitog danas, Chery je postavio novi rekord brzine u istoriji globalne auto industrije za samo 10 godina. Kroz razvoj od 10 godina Chery je realizovao prodor količine kao i postignuti kvalitativni korak napred- „Od danas ljudi u kompaniji Chery stajaće na novoj visini od 2 miliona, razvijajući i dalje nezavisne inovacije i takmičiti se u svetskoj areni!“ Objavio je predsednik i generalni direktor kompanije Chery, gospodin Yin Tongyue.
Kao prekookeanska karta kineskih nezavisnih brendova, od početka osnivanja postoji jasna strategija industrijalizacije: podržavajući “nezavisnu inovaciju” kao srž razvoja strategije i uzimajući “globalizaciju” kao strateški cilj razvoja.
Na putu upornosti i istrajnosti Chery je stvorio čudo držeći titulu šampiona prodaje nezavisnog kineskog brenda za 10 uzastopnih godina i najvećeg kineskog izvoznika putničkih automobila za 7 uzastopnih godina.
Na putu “nezavisne inovacije”, istraživanje i razvoj, najveći deo investicija postao je suština celog preduzeća. Chery ulaže 10% godišnjeg prihoda u istraživanje i razvoj i poboljšanje tehnologije. Ovaj odnos ulaganja u istraživanje i razvoj je retkost među globalnim automobilskim preduzećima.
Rečeno je da najveća azijska automobilska laboratorija koja je izgrađena od strane kompanije Chery koštala 350 miliona dolara počinje sa radom maja ove godine.
Izgradnja ove laboratorije ukazuje na Chery zahteve za tehničku, istraživačku i razvojnu nadogradnju.
Zahvaljujući svojim jakim tehnikama i kvalitetnim proizvodima Chery kao predvodnik svih kineskih nezavisnih brendova stvorio je novi put u konkurentnosti sa svetski poznatim brendovima i povećao je udeo na tržištu kineskih automobila od 0% do skoro 40% na kineskom tržištu.
Osim sprovođenja nezavisne inovacije ekspanzija Chery vozila na globalno tržište je takođe u punom jeku.
U proteklih dve i po godine od 1-milionitog do 2-milionitog, Chery je izvezao više od 230.000 automobila, što je 1,6 puta više od ukupnog obima izvoza prvih sedam godina. Chery trenutno prodaje vozila u više od 80 zemalja i regiona širom sveta, postižući prodaju i širenje tržišta istovremeno.
Na kraju 2009. godine Chery je uspešno osporio Nurburgring stazu sa odličnim proizvodom G5 I početkom 2010. Chery je imao dobre rezultate broja 28 i 29 na crnoj stazi (Dark Rally) sa odličnim SUV X5. Nakon toga, Chery je uveo novi krug takmičenja od “ klase 2 miliona”. Gledajući u budućnost i u prošlost, Chery kao najveći nezavisni auto brend Kine, bio je uvek i nastaviće da preuzima odgovornost za klijente širom sveta i uspešno vrši misiju ekspanzije na svetsko tržište.
|